ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az Általános Szolgáltatási Feltételek ("ÁSZF") tartalmazzák a cégnevet: Szabó János e.v.  (székhely: 7052 Kölesd, Dózsa utca 58  , adószám: 59992266-1-37  ), mint szolgáltató ("Szolgáltató") által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételek . Kérd, hogy akkor vegye igénybe, minden pontjával megegyezik, és kötelező érvényesűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. 

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Szabó János e.v.

A szolgáltató székhelye: 7052 Kölesd, Dózsa utca 58.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vehető kapcsolatra szolgáló, használt elektronikus levelezési címe: szabojano3@gmail.com

Nyilvántartási szám:  58773279

Adószáma:  59992266-1-37

FELIR asz.: AA6084086

Tev.asz.: NEBIH1064963751

Telefonszámai: +36308262266

Alapvető rendelkezések:

Általános szerződési feltételek (csak) érvényesek az üzleti kapcsolatra, a vásárló és a szolgáltató között az internetes oldalon található www.szabo-kolbaszmuhely-kolesd.hu.

A vevő az a természetes vagy jogi személy, aki saját felelősségére elküldi a kitöltött elektronikus megrendelést.

Az elektronikusan meg azt jelenti, hogy az elküldött megrendelés tartalmazza az összes információt a vevőről, a megrendelést a teljes összegről.

Az általános üzleti szabályzatok meghatározzák a szolgáltató és a vevő jogait és kötelezettségeit, amelyek elválaszthatatlan részét képezik az adásvételi szerződésnek.

Adatkezelési szabályok:

Az adatvédelmi tájékoztató IDE kattintva érhető el.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek online megrendeléssel, házhoz szállítással rendelhetőek meg.  A termékek nem tartalmaznak Áfát.  A rendelés végén látott összesített összeg tartalmazza a házhoz szállítási díjat, valamint a csomagolási díjat.

Rendelés menete

Az elektronikus megrendelés érvényességének a feltétele, hogy az összes adat pontosan ki legyen töltve a megrendelési lapon. Az összes beérkezett elektronikus megrendelés egy adásvételi szerződés és ez mindkét félre nézve kötelező.

A szolgáltatónak joga van megkérni a vevőt, hogy engedélyezze a megrendelést megbízható módon pl. telefonon vagy írásban. Abban az esetben, ha a vevő fél elutasítja, az érvénytelennek tekinti a megrendelést.

Az szolgáltató akkor elfogadja a javaslatot a szerződésre a vevő felöl, amikor a vevőnek átadja a megrendelt terméket.

A vevőnek joga van 24 órán belül törölni a megrendelését. (24 óra eltelte után a szolgáltató elkezdi intézni a megrendelést).

Az adásvételi szerződés megkötésének a feltétele a megrendelt termék átvétele. A vevőnek joga van 14 napig a szerződést megbontani, a szerződés megkötése után.

A szerződés megbontása után a vevő köteles a szolgáltatónak visszaadni a megrendelt terméket és annak csomagolását. A vevő köteles átvenni a visszaadott terméket és visszaadnia pénzt, amely csökkentette azokkal a költségekkel, amelyek a termék visszajuttatásával kapcsolódnak. A szolgáltató visszaadja a pénzt a vevőnek közös megegyezés alapján, amely történhet banki átutalással vagy személyesen.

A megrendelések feldolgozása, fizetése és teljesítése

A szerződés teljesítésének helyszíne a lakóhely vagy a vállalat helye jelenti, amely a vásárlónak fel van tüntetve a megrendelési lapon.

A megrendelt termékek a Magyar Posta Zrt., valamint a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. közreműködésével teljesítve a vevő kérése szerint.

A csomag szállítása a vásárlónak való átadással valósul meg, vagy más esetben a Magyar Posta Zrt ., vagy a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. csomagküldő társaság általi kiszállítással.

A szállítás ideje megközelítőleg 1-3 munkanap. A csomagot előreutalás esetén a pénz beérkezése után maximum kettő munkanapon belül feladom. A 10:00 óráig beérkező utalások esetén a megrendelt termékek ára az adott napon átadandóra (de maximum 2 munkanapon belül), hogy Ön minél hamarabb kézhez kapja az árut.

Ha Ön a csomagját a legközelebbi Önhöz eső depóban szeretné felvenni személyesen, akkor egy megjegyzést kell írni, hogy személyes átvétel, valamint a depó helye és címe. (GLS csomagpont)

Csomagja 5 napig lesz ott a depóban a megrendelés dátumától számítva. Ha nem veszi át a csomagot, akkor a csomag visszakerül a szolgáltatóhoz.

Hogyan kell eljárni, ha az Ön csomagja nem érkezett meg 3 munkanapon belül?

Kérje értesítsen a webáruházunknál elérhető elérhetőségek valamelyikén.

A termék tulajdonjoga akkor száll át a vevőre, amikor a rendelés teljes összeget megtéríti a szolgáltató számára.
A megrendelt termék a szolgáltató oldalán látható csomagolásban van teljesítve és átadva.

A vételár érvényes legkésőbb az átvétel időpontjáig (utánvétellel vagy futárszolgálattal).

Abban az esetben, ha a vevő a banki előreutalás opciót választja, a szolgáltató kéri a vevőt a pénzösszeg átutalására, majd ezt követően a szolgáltató teljesíti a megrendelést.

Ha a vevő nem teljesíti a pénzösszeg előreutalását, abban az esetben a szolgáltató a megrendelést 2 nap után érvénytelennek tekinti .

Az útnak indított csomagot ha a vásárló nem át, a következő vásárlásnál már csak előre utalással tudja a megrendelését fizetni!

Elállás joga

Webáruházunk kínálatában olyan romlandó termékek találhatók melyek esetében a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet 29.§.alapján nem illeti meg a fogyasztót az elállási joga, mivel a szolgáltatás tárgya gyorsan romló élelmiszer vagy minőséget rövid ideig megőrző termék illetve olyan zárt csomagolású termék, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő válasza után nem küldhető vissza.

Általános tájékoztató az ellálási jogról: A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget ideértve a kiszállítás költségét is. Ha a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónap meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termékhez vételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejárt után, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap. 

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot az alábbi esetekben:
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztói utasítás alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan terméket esetében, használt fogyasztó személyére
szabtak;
d) romlandó vagy minőséget rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

Panaszkezelés

Panasz esetén a jelen Általános Szerződési Feltételeinkben elérhető elérhetőségeinken veheti fel velünk a kapcsolatot. A beérkezett panaszokat azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk.

Panaszbejelentés a szolgáltatónál:

Szabó János e.v.

Levelezési cím: 7052, Kölesd Dózsa u. 58.

Telefonszám: +36308262266

E-mail: szabojano3@gmail.com

A panaszt elutasító álláspontunkat indokoljuk. A panasz elutasítása esetén a fogyasztót írásban tájékoztatjuk arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A vitás ügyet békés úton próbáljuk rendezni. Fogyasztói jogvita esetén a vásárló a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A békéltető testület eljárásának alapvető célja és funkciója a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, ha ez nem lehetséges, a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítése érdekében az ügy eldöntése.

Vegyes rendelkezések

Ezek a rendelkezések érvényesek az eladó internetes oldalára azon a napon, amikor a vevő elküldi az elektronikus megrendelést. Kivétel ez alól, amikor a két fél máshogy egyezett meg. Az elektronikus megrendelés elküldése után a vevő feltétele nélkül elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és a panasztételi szabályzatot, azon a napon, amikor a megrendelést elküldi. A vevő és az eladó között, akik nem jogosultak az Általános Szerződési Feltételekben felsorolt ​​​​pontok alapján az adásvételre, azok a Polgári Törvénykönyv alapján járnak el. Abban az esetben, ha két fél között vita alakul ki és a két fél nem tud megállapodni, az illetékes bíróság fog eljárni ez ügyben. 

Kölesd, 2023.12.01.